• گرد هم آمدن گروهی بزرگ و متخصص و مکمل هم

نیروهای انسانی فعال در دکوآرت همگی در زمینۀ کاری خود، جزو برجسته ترین متخصص ها هستند.

  • بهره مندی از توانمندی دکوآرت

ما چرخ اختراع شده را از اول اختراع نکرده ایم ، از آنچه که شرکت های قدرتمند بین المللی برای کمک به کسب و کار و رضایت مشتریان جهت ورود موفق به بازار کار آماده کرده اند ، بهره گرفته ایم و بجای دوباره کاری ، زمان و انرژی خود را به مواردی متمرکز کرده ایم که کسب و کارها بدون آن ، عملا نمی توانند حضوری موفق در بازار دکوراسیون داشته باشند.

  • بهبود مستمر و سریع

تعدد مشتریان دکوآرت ، تعدد کارکنان متخصص به همراه سرمایه گذاری های زیادی که شرکت در این زمینه کرده است ، باعث شده است ضمن داشتن تنوع زیاد محصولات ، دکوآرت همیشه در حال بهبود کیفیت باشد. 

  • توجه به کیفیت

در آماده سازی هر یک از محصولات و خدمات، زمان بسیار زیادی صرف شده است و کاستی های محصولات از بین رفته یا به پایین ترین حد ممکن رسیده است تا کیفیت محصولات ما مهمترین وجه تمایز ما از سایر شرکت های رقیب باشد.

  • فعالیت فرا تر از تولید کننده

با توجه به نوع فعالیت و ماهیت شرکت های تولیدی و اینچنین شرکت ها وظایف و تعاریف مشخصی دارند ، اما دکوآرت با توجه به سیاست های ارزش آفرینی مستمر برای مشتریان در حال حاضر به هر شکل محصولات خود را به فروش می رساند.

  • تعهد و مسئولیت پذیری

ارائه خدمات جانبی به مشتریان و مشاوره به مشتریان در خصوص طراحی دکور و انتخاب محصولات ، همچنین مسئولیت پذیری و پاسخ به مشتری در خصوص تعهد به ارائه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات و ضمانت پس از فروش به مشتریان. 

  • حفظ برندینگ

دکوآرت به جهت حفظ اعتبار و برندینگ در  حوزه کاری خود و به جهت ارزش آفرینی و کرامت مشتریان از هیچ تلاشی در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان دریغ نمی کند و همواره در تلاش بوده تا بیشترین رضایتمندی و اطمینان خاطر را در مشتریان ایجاد کند.

اشتراک مطالب در: